荒地坐  

梅姬颱風來臨前,跑去秘密基地裸巡.紅土荒地及練武竹林.好久沒來了,一切又變了好多.

寬廣的空間,小龐跑跑跳跳加踢打.是我5年前的最愛.

 

Before Typhone MEGI coming, I went to my secret place--red soil with bamboo forest.

This is one of my favorite secret places. About 5 years ago, I liked to run naked here.

There are hills, flate gounds and forests in this area.  I can do different training here.

Most important of all is that few people come here. I can do anything without clothe.

 

(新認識的法國朋友不懂中文,只好試著用我破破的英文說明一下.

我有個感覺,如果台灣人自己說天體好,大眾通常不相信.

可是如果有外國媒體報導說台灣是個很棒的天體環境.

他來台參加台灣天體活動,是非常的棒的回憶

說不定更能加速台灣健康天體的推展)

 

-----------------------------------------------------------------------

寬闊的紅土地

荒地語我

 

熱身一下

VIDEO0860_0000090686.jpg

 

 

開跑

跑

 

跑

 

下腰

後彎

 

轉一轉,動一動

荒地

 

倒立.在巴黎時有個黑人街頭藝人教我倒立加劈腿更穩.

手立劈

  

  

練武竹林 小龐像重返山林的猩猩.

竹林1 竹林1 竹林1 竹林1 竹林1  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小龐--探索新世界 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()